Új kinézet & tartalomfrissítés



Sziasztok!

Mint láthatjátok nem kis átalakításon ment át az oldal. Egy egyedi  CSS kóddal rendelkező kinézet átalakítása soha nem egyszerű, de úgy gondolom megéri a vele járó munka, nagyon remélem, hogy nektek is tetszeni fog. :) Szeretem a letisztult, elegáns, minimalista stílusokat, valamint az élénk színeket is, így ez a kinézet szinte azonnal megtetszett, bár csak a sokadik próbálkozás után kezdtem azt érezni, ez lesz az igazi számomra, és jobban is illik ez a stílus a történethez. Nem? :)

Ezzel egy időben jó pár változást is eszközöltem. Pár modul lekerült, mint például a Facebook doboz, az oldalt ezentúl a fejléc melletti FB ikonra kattintva éritek el, mint ahogy az e-mail címemet (g+), valamint a bloglovin követést (in) is.

A navigáció is átalakult. Kicsit kiegészítettem a SZPM és a Figyelem! leírását, az Állandó szereplők oldal is kibővült, illetve lecseréltem pár képet. Külön oldalra kerültek a már befejezett írások, valamint szintén új oldalt kapott az előkészületben lévő történet is. Most még az Outside címet viseli, de ez csupán ideiglenes. A történet női főszereplője a fejlécen található hölgy lesz, de ez a fejléc a blog témájához, nem az új sztorihoz készült, ne tévesszen meg senkit sem :)
Az új történet egyenlőre nem meghatározott  terjedelemben, de nem akarok senkit áltatni egy nagyjából 10 részes sztorira gondoltam. Aztán ha ez tetszett a későbbiekben még érkezhet hasonló történet. Mint ahogy eddig, folyamatosan tájékoztatlak benneteket, és a véleményeteket eztán is ki fogom kérni :)

A többi modult pedig már ismeritek, egy kis átalakításon estek csupán át.
Ha van kedvetek írhattok pár szót az új kinézetről, én örülnék neki :)

JJ

Megjegyzések

  1. Szia JJ,
    El sem hiszed mennyire vártam, hogy megnyisd az oldalt, egyrészt mert mindig baromi jó stílusváltásokat eszközölsz, másrészt, mert ez annak a jele, hogy hamarosan lesz valami új sztori itt is :)
    Én is az egyszerűség és a letisztultság híve vagyok, így ezek a színek s a formák nagyon tetszenek, ahogy a fejléc és a rajta található szöveg is...
    Bár az előző kinézetet is szerettem, de talán ez még annál is jobban tetszik, bár egyelőre még szoknom kell az új átalakított formát, de egy-két nap és biztosan meglesz ez is :)
    Már várom a következő zseniális művedet :)
    Addig is élem az egyetemisták szorgalmi időszakát tovább;)
    Perla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Perla a bizalmadat és a kommetet is :) Tegnap nekem is nagyon fura volt az oldal, de ma már más szemmel tekintettem rá :) Az első részek készen vannak a történetből, a héten debütál az is :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

11. – A köd egyre feljebb szállt – Évadzáró epizód

5. – Világok

Mi amore