Új kinézet

Egy újabb  minimalista stílusú, szürke-zöld-fehér színkombinációjú kinézet került fel a blogra. Nem így terveztem :) de egyszerűen beleszerettem ebbe az alapsablonba.
A menürendszer mint láthatjátok kettő részre lett bontva; a legfelső modulban az oldallal, a SZPM-al kapcsolatos dolgok találhatóak, míg a cím melletti menüsávban a lényeg, tehát a történetek kaptak helyet. Jobbra fent találhatóak a közösségi média ikonjai, Facebook, Twitter, Googl+ és a Bloglovin (b♥). Felhívnám a figyelmet a jobb alsó sarokban lévő kicsi ikonra :D Egy unalmas nyíl volt ott, amit kicseréltem egy egyedi képre. Na, honnan ismerős ez a két kis szó? :D
A fejléc képei és idézete megmaradt, egyszerűen imádom ezt a pár mondatot. :) Bár könnybe lábadt szemekkel néztem, mikor Spencer kimondta őket... :)
Előfordulhat, hogy az aloldalak még a régi kinézetben nyílnak meg, ilyen esetben nyomjatok egy F5 billentyűt. Az oldalmodulok pedig nem változtak különösebb módon. :) Ha esetleg van kedvetek pár szót ejteni a kinézetről ne fogjátok vissza magatokat :)

Megjegyzések

  1. Eredetileg a MH alatti kommentembe akartam belefűzni ezt, de úgy döntöttem, hogy megérdemled a két kommentet :) Egyrészt mert nekem kb 5 perc volt, mire megírtam, de te sokkal több időt szentelsz a blogra, ezáltal ránk. Nem akarok hálátlan malacka lenni :DDD Másrészt meg iszonyatosan jó a történet, és a minisztorik, valamint állatira jól néz ki a kinézet. Hű, értelmes szóhasználat :DD, mindegy, érted a lényeget! :D
    Szöveg: köszönöm, hogy ennyire igényes vagy, figyelsz a részletekre, és nem csak összehánysz valamit nesze nektek, írtam sztori. Szép hosszúak a részek :) és ami a legfontosabb izgalmasak! Mindig úgy érek a végére, hogy : mi, mi, mi? Még! :)

    Kinézet: ahogy írtam a chatben, azt hittem az előzőnél, hogy annál nem lesz jobb. De igen, lett! :) Nagyon tetszik ez a bontott menü, ráadásul ez megint tök egyedi, sehol nem láttam ilyent :) és hogy külön vannak a befejezett sztorik az is jó. A fejléc meg.... awww, wégem lett :D Még nagyobb Hotch, és Spenc kép :D Itt már megvettél :D de hogy a szabályos téglalapokkal megint nem szokványos képet alkottál azért plusz ölelés jár :) Ez a BAU felirat nagyon tetszik :3 Ja és ez is, hogy felhozza a bejegyzés alatt a kategória további bejegyzésit :)

    Bel

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

11. – A köd egyre feljebb szállt – Évadzáró epizód

5. – Világok

Mi amore